Historia

Napisz mi coś o sobie

scaryguy 108 11 lat temu 64 979 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Emily siedziała przy komputerze. Dochodziła już północ, a światła w całym domu były pogaszone. Nic więc dziwnego, że trochę bała się siedzieć tak przy biurku… Zwłaszcza, że była sama. Całkiem sama. Zaczęła szukać towarzystwa na jednym z czatów. Nie było wielu ludzi, z którymi możnaby prowadzić rozmowy, ale mimo tego dziewczynie zrobiło się jakoś lepiej, gdy mogła odciągnąć myśli od otaczającej ją ciemności. Nagle przeglądarka wyłączyła się. „Co do...?!”  - przeleciało jej przez myśl, ale już przy pierwszej próbie ponownego otworzenia przeglądarki udało jej się, więc od razu robiła się spokojniejsza. Na czacie nikogo już nie było – przynajmniej tak jej się wydawało. W pewnej chwili jednak otrzymała prywatną wiadomość.

Johny93

Hej. Jestem John. Mam 16 lat i mieszkam w Chicago. Napisz mi coś o sobie.

Dziewczyna szczerze się ucieszyła, że pisze do niej chłopak w jej wieku i w dodatku mieszkający w tym samym mieście, co ona. Nie chciała się przyznać przed samą sobą, ale od zawsze marzyła o miłości jak z filmów – chłopak pisze do dziewczyny na czacie, potem umawiają się na spotkanie i zostają ze sobą na zawsze. „To idiotyczne” – mówiła sama sobie zawsze, gdy nachodziły ją takie myśli. Emily tak pogrążyła się we własnym świecie marzeń, że całkiem zapomniała o wiadomości, którą dostała przed chwilą.

Johny93

Interesuję się sportem i motoryzacją. Uwielbiam muzykę rockową. Proszę – napisz mi coś o sobie.

Dźwięk wiadomości wyrwał ją z zamyślenia. Zaczęła odpisywać, ale w tym momencie przyszła kolejna wiadomość.

Michael95

Cześć. Mam na imię Michael. Mam 14 lat i mieszkam w Dallas. Napisz mi coś o sobie.

„Ehh… Dallas. W dodatku młodszy – odpada”. Emily nawet nie zorientowała się, że zaczęła myśleć już tylko o tym, żeby poznać kogoś z kim „mogłaby wiązać jakieś nadzieje”. Od razu zamknęła okno rozmowy i znów skupiła się na odpisanie Johny’emu, który zdążył ponownie napisać.

Johny93

Uwielbiam długie spacery, jednak bardzo boję się ciemności i nie lubię być sam w domu. Błagam – napisz mi coś o sobie.

„Chłopak jest jakiś dziwny” – przemknęło jej przez myśl.

Emily96

Witaj, John. Wybacz, że tak długo nie odpisywałam. Jestem Emily, mam 16 lat i mieszkam w Chicago. Interesuję się modą. Tak samo jak Ty uwielbiam rocka i długie spacery.

W tym momencie jej komputer się wyłączył – krótki zanik prądu. Po ponownym jego uruchomieniu na ekranie pojawiła się kolumna nicków.

David 91

Sarah92

Johny93

Emma94

Michael95

Po kilkunastu sekundach kolumna zniknęła, a jej miejsce zajął napis

Witaj, Emily96. Napisz nam coś o sobie.

Po tym komputer ponownie zgasł i w pokoju zapanowała nieznośna ciemność. Emily chciała ją przerwać, więc czym prędzej podbiegła do ściany by poszukać włącznika. Jednak światło także nie działało. „Cholera!” – powiedziała sama do siebie prawdopodobnie tylko dlatego, że cisza w domu ją dobijała.

Napisz nam coś o sobie.

Usłyszała nagle szept. „Kto to powiedział?!” – wrzasnęła. W odpowiedzi usłyszała tylko kolejne głosy szepczące to zdanie, które tak bardzo ją wkurwiało. W tej chwili poczuła jak kilka par lodowatych rąk dotyka jej ramion, szyi i twarzy. Teraz Emily nie czuła już nic oprócz chłodu… I nie słyszała nic oprócz TEGO zdania…

Rano rodzice znaleźli ciało swojej ukochanej córki na podłodze w pokoju. Rękę nadal miała na ścianie, jakby próbowała zapalić światło. Gdy przyjechała policja funkcjonariusze odkryli, że w ustach dziewczyny znajduje się zmięta kartka papieru. Postanowili ją odwinąć. Widniało na niej tylko kilka wyrazów, które w żaden sposób nie mogło im pomóc:

Witaj. Jestem Emily, mam 16 lat i mieszkam w Chicago. Napisz mi coś o sobie…

Policjantom udało się ustalić tylko jedną rzecz – w ciągu ostatnich paru lat prowadzone były sprawy, które także były rozpoczynane znalezieniem zwłok nastolatka. Jedyną rzeczą łączącą wszystkie te morderstwa była kartka wciśnięta w gardło ofiary… Na każdej z nich napisane było tylko jedno zdanie…

Teraz, gdy już to przeczytałeś mogę zrobić tylko jedno… OSTRZEGAM CIĘ! Jeśli kiedykolwiek zobaczysz wiadomość zakończoną TYM zdaniem i przypadkiem będziesz sam w domu… Zapal światło jak najszybciej… Może Tobie się uda.

Ja jestem Natalia i mam 16 lat… Jeśli historia się podobała, to proszę tylko o jedno…

NAPISZ MI COŚ O SOBIE.


Edytowała: BleedingAnxiety

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Witaj jestem Wiktoria mam 11lat i.... Daj mi zestaw maty 🙏
Odpowiedz
Czesc, jestem Marysia, mam 14 lat. Kup mi chrupki
Odpowiedz
Mam na imie Natalia mam 13 lat i ... kup mi ciastko
Odpowiedz
Cześć, jestem Ola, mam 13 lat i... NAPISZ MI COŚ O SOBIE.
Odpowiedz
Witaj jestem Żaneta , lubię odcinać głowy małym dziewczynkom i patrzeć z dumą na kolorowanki wyciągnięte z ich plecaków .
Odpowiedz
Yyyyyyy
Odpowiedz
Ja jestem Ania i mam 16 lat. Sprzedam Opla.
Odpowiedz
dobra pasta xd
Odpowiedz
Cześć, Jestem Tadashi i mam 14 lat. Szukam kogoś kogo mogę uwięzić pod łóżkiem :)
Odpowiedz
mi sie podoba wykonanie na yt cierpnaskorego polecam
Odpowiedz
Hej jestem Kinga i mam 10 i lubię placki
Odpowiedz
Czesc, jestem Kuba mam 17 lat i moje zycie leglo w gruzach. Opowiem, wam historie mego zycia, krotki poemat... Po first: nie mam znakow polskich na tym kompie czego nie znosze >.< Po second: moj pies nie wytrzymuje bez spaceru wiecej niz osiem godzin. WIEM TO SMUTNE, A TERAZ ZGASNIE CI PRAD A JAK CIE ZNAJDA TWOJE MARTWE CIALO JA ZAOPIEKUJE SIE TWOIM KOMPUTEREM <3 DOBRANOC <3 Boze jakie ja mam schizy :D
Odpowiedz
Siema jestem Adrian i mam 15 lat. Napisz coś o sobie!
Odpowiedz
Siema jestem Adrian mam 15 lat. Napisz mi coś o sobie!
Odpowiedz
Witaj nazywam się Natalia, słucham metalu i szukam ofiar przez neta po czym zakopuje je w swoim ogródku...
Odpowiedz
Ja jestem Jozin z bazin i mam 69 lat i kocham rumuńskie kozy
Odpowiedz
Cześć, jestem Patryk, mam 14 i interesuję się motoryzacją. Mam jedno pytanie.. Ile truskawek zmieści się w odbycie martwego 8 latka?
Odpowiedz
dobre
Odpowiedz
Co w tym dziwnego że nie zapłaciła za prąd ?
Odpowiedz
Jestem Dominik mam 13 lat. Wejdę dziś do ciebie w nocy przez szafę (Jak do narni) i zapierdole cię kotletem schabowym potem wpierdolę ci do buzi kartke papieru ..... ale straszne i to w chuj xD
Odpowiedz
lel :D
Odpowiedz
Ja mam na imie Natalia i mam 19 lat, mieszkam na zadupiu NAPISZ MI COŚ O SOBIE!
Odpowiedz
Cześć, jestem Daniel ^^
Odpowiedz
HEJ JESTEM MARYSIA MAM 13 LAT MIESZKAM W SUWAŁKACH pROSZĘ NAPISZ MI COŚ O SOBIE
Odpowiedz
Cześć jestem Ola , mam 14 lat . Nie mogę nic więcej napisać bo jestem zajęta odpisywaniem Johnowi93 i i Michaelowi95 .
Odpowiedz
Witam jestem Kaśka .Jak można wyciąć komuś mózg?
Odpowiedz
cześć jestem pieseł mam 13 lat lubię słowa wow wow i straszne-historie.pl
Odpowiedz
Boje się mam 10 lat!
Odpowiedz
Ale sie przestraszyłam jak na końcu zobaczyłam moje imie XD
Odpowiedz
Jestem głodna i mam ostry tasak poszukuje obiadu :D
Odpowiedz
spoko
Odpowiedz
cześć, mam na imie Iza ma 15 lat . lubie jazdy na rowerze i wypad z przyjaciółmi na miasto :)
Odpowiedz
Cześć, jestem Kasia, mam 12 lat i mam zapalone światło, więc się nie boję! W pokoju obok siedzi mój brat, a za oknem widzę światełko w czarnym tle. O, zgasło.
Odpowiedz
czesc mam na imie weronika i mam 13 lat . Jestem a telefonie . Napisz mi co o sobie.
Odpowiedz
Cześć, jestem Dominik i mam 14 lat. Właśnie sram. Napisz mi coś o sobie.
Odpowiedz
Cześć.Jestem Kaja i mam 18 lat i....Nie mam weny.
Odpowiedz
Cześć, jestem Adrian i mam 14 lat. Interesuje sie motoryzacją i lubie patrzeć jak pal gume na ciałach moich ofiar w rytmie CHA-CHA !!! a teraz, NAPISZ MI COS O SOBIE !
Odpowiedz
Cześć, jestem Nikola, mam 14 lat i w mojej szafie hoduję ślimaki.
Odpowiedz
Cześć, jestem Tomek i mam 15 lat. Uwielbiam wbijać zęby w ciało dziewczyn najlepiej w moim wieku oraz pić ich krew. Lubię również rozcinać skórę rozgrzanym do czerwoności nożem przy świecach i przepysznej kolacji. Proszę, napisz mi coś o sobie.
Odpowiedz
Cześć, jestem Natalia i mam 13 lat. Mój pieseł siedzi mi właśnie na nodze i nie mogę się ruszyć. Ale zaraz... Dlaczego właśnie wysiadł w moim domu prąd? Dobrze, że mam laptopa ^^
Odpowiedz
Cześć, jestem Marta, mam 17 lat i nie gram w tą głupią grę T^T
Odpowiedz
Jestem se dziewczyną mam 100 lat i szukam Narnii, i raz ją nawet znalazłam, ale ta głupia Emily przyszła i musiałam jej wsadzić kartkę do ryja ;'(
Odpowiedz
Hej, ja też mam na imię Natalia ale mam 13 lat. NAPISZ COŚ O SOBIE.
Odpowiedz
Cześć, jestem Zuzia, mam 156 lat (Jestem drzewcem). Kocham słuchać Death Metalu rozrywając ciała ludzi, których utopiłam w łyżce wody. Denerwują mnie ci ludzie w niebieskich ubrankach, którzy wyciągają moją kolekcję ludzkich puzzli z szafy. W wolnym czasie popijam koktajl ze szczurzych wnętrzności z domieszką elfiej magii. A światło mam na klaskałkę.
Odpowiedz
Cześć jestem Julka. Lubię spacery z przyjaciółmi i lubię spać :d
Odpowiedz
Cześć, jestem Krysia i mam 16 lat. Chowam zwłoki zabitych przeze mnie ofiar w piwnicy, choć wole je chować w masarni niedaleko mojego domu.
Odpowiedz
Cześć, jestem Oskar i mam 12lat. Od 3 lat dławie sie kartką ktora mam w gardle i nie działa mi światło w pokoju.
Odpowiedz
Hej jestem Wera, mam 16 lat lubię słyszeć błaganie o pomoc z mojej szafy.
Odpowiedz
kurcze tu są same takie śmieszne łańcuszki :D
Odpowiedz
Cześć jestem Natalia, mam 14 lat i kolekcję siekier w pokoju.
Odpowiedz
Cześć, jestem Ola i mam 13 lat. Napisz mi coś o sobie :)
Odpowiedz
I LIKE rock idiot
Odpowiedz
Więc teraz ty napisz mi coś o sobie if you know what i mean
Odpowiedz
Cześć jestem Sebastian, mam 16 lubie rocka i alternatywną oraz wydłubywać ofiarom oczy i wyrywć jezyki xD
Odpowiedz
jestem Ania, mam 14 lat, nie chce mi się odrabiać plastyki .-.
Odpowiedz
Jestem Ariel i lubię placki
Odpowiedz
Jestem kacper mam 15 lat napisz mi coś o sobie !?
Odpowiedz
Hahaha! W życiu
Odpowiedz
Jestem Kondrat i jem budyń.
Odpowiedz
Cześć jestem Konrad mam 16 lat lubie długie spacery i boje się ciemnośći - PROSZĘ NAPISZ MI COŚ O SOBIE
Odpowiedz
Też nazywam się natalia :)
Odpowiedz
Cześć, jestem Alek i mam 16 lat, w moim pokoju zaczyna się roznosić nieprzyjemny zapach gnijącego mięsa, widocznie niektóre ciała trzeba będzie już wyrzucić. Proszę, napisz mi coś o sobie.
Odpowiedz
Cześć powiedźcie mi coś o sobie. Wiedźcie że jak pierdolnie wam prąd to nie wina Johnego tylko Tuska :D
Odpowiedz
A jak pierdolnie wam gaz to wiedzcie że to wina Putina :)
Odpowiedz
Pierdolcie sie nic nie napisze
Odpowiedz
Bardzo zależy mi na kontakcie z autorem tego opowiadania. Jeżeli ktoś ma jakiś trop, proszę dać znać ;)
Odpowiedz
Cześć jestem Mateusz mam 13 lat i lubie się bać xD
Odpowiedz
Hooooho zowiom mnie pedobear lub tinkiwinki aktulne miejsca zakieszkania :twoj sofit hobby? Przesiadywanie na twoim suficie do 7 nad ranem z butla czystego spiritusy i gdy obudzisz sie miedzy 00:00 a 7:00 (niestety potem mam college) to spadanie na ciebie (choj wie po co) niestety nigdy nie udalo mi sie wtrafic w lozko (wybaczcie wszystkie hot girls) i przez to mam czeste wizyty u psychoterapeuty i chirurga plqstycznego no coz zawod jak kazdy inny
Odpowiedz
Cześć jestem Kamila i mam 14 lat...napisz mi coś o sobie.
Odpowiedz
Czesc jestem Natu mam 14 lat. Znam te 2 panny pod spodem osobiście.. i one mowią prawdę..
Odpowiedz
Cześć, jestem Ola i mam 14 lat. Szukam dużej szafy, ponieważ w mojej nie zmieszczę więcej ludzkich zwłok.
Odpowiedz
Cześć jestem Kacper mam 13lat, kiedy się podetrę wpycham srajtaśmę do ust ofiary.
Odpowiedz
Cześć napisz mi coś o sobie ;>
Odpowiedz
Cześc mam na imie Ola , nie mam światła , ani domu xd
Odpowiedz
cześć jestem Maciej i chce udusić cie kartką papieru. w przypadku Hanki będzie to karton xD
Odpowiedz
cześć jestem Bartek mam 14 lat słucham rocka mieszkam w kielcach i często można mnie spotkać w woorze. napisz mi coś o sobie
Odpowiedz
Witam , jestem Justyna lubię pastwić sie nad małymi dziecmi i patrzeć na ich małe , przerażone gęby w momencie gdy je torturuje . NAPISZ MI COŚ O SOBIE . //// PS. fajna historia xD
Odpowiedz
Jestem Weronika, mam 13 lat i całymi dniami leżę w łożku. c;
Odpowiedz
straszne to to nie jest to jest the best
Odpowiedz
Witaj. Jestem Agata, mam 15 lat i jestem yyyyy...... Napisz coś o sobie.
Odpowiedz
Mam się śmiać czy może płakać?
Odpowiedz
Cześć jestem Łukasz mam 14 lat I lubie spuszczać wpierdol.
Odpowiedz
Czesc. Jesten Agata, mam 666 lat, rowniez kocham spacery w parku szczegolnie z siekiera zabijajac niewinnych ludzi. NAPISZ MI COS O SOBIE.
Odpowiedz
Cześć. Jestem Paulina. Mam 14lat. Nie jestem sama w domu. U mnie jest dzień więc po jakiego palić światło ? Ale nie wiem jak u ciebie. I błagam NAPISZ MI COŚ O SOBIE.
Odpowiedz
AVE. Jestem Dawid mam 16 lat lubię śmierć szatana i w ogóle krew zarzynam każdą dziewczynę która się ze mną umówi słucham rocka i metalu i kocham wojsko
Odpowiedz
jestem Krzysiek 20 lat, z łodzi aktualnie w poznaniu, lubie rózne rzeczy ale najważniejsze, w moim mieszkanku jest teraz jasno, mimo że jestem sam :) Prosze - napisz mi cos o sobie
Odpowiedz
hejo jestem kalolek i mam sesc latek
Odpowiedz
Hej!Ja też nazywam się Natalia tyle, że mam 11 lat
Odpowiedz
nic nie powiem. Ale co do kartki to zgłoś się do mojego kolegi. On lubi jeść papier...
Odpowiedz
Jak się nazywa?????????????????
Odpowiedz
Jakub Kumar Trochę spóźnione pytanie. Komentarz napisałem 5 lat temu xD
Odpowiedz
Cześć, jestem Iza, lubię oglądać horrory, i sorry bardzo, ale nie jestem sama w domu :P I mam widno za oknem :DD I jeszcze jedno - Napisz mi coś o sobie.
Odpowiedz
Cześć jestem Kasia mam (prawie)15 lat i mieszkam w Polsce. Moją życiową pasją jest zabijanie wszelkiego życia (zwłaszcza ludzkiego), kocham hororry z których z chęcią czerpie nowe pomysły na tortury i dodaje zawsze do nich coś od siebie. A mianowicie uczucia by moje ofiary wiedziały, że tak naprawdę je mocno kocham <3 Czasami jeszcze umilam im oczekiwanie ciężką muzą i moim sadystycznym i psychopatycznym śmiechem...Proszę. NAPISZ MI COŚ O SOBIE.
Odpowiedz
Witam jestem Zuzia i mam 12 lat. Przeszkadza mi zapach zgniłej krwi. Może to dla tego, że w piwnicy ma tyle trupów z kartkami w buzi. NAPISZ MI COŚ O SOBIE.
Odpowiedz
Hej. Jestem Pinkie Pie, mam 4 lata i mieszkam w Equestrii, a dokładniej w Pony Vile. Lubię wyprawiac przyjęcia.
Odpowiedz
haj jastem klaudia lubie czytac ksiazki o torturch , mordarswach itd . codiennie pzesladuja mnie duchy a wieczoram krwawa meryyy . a swiatlo mam kolo lustra : \
Odpowiedz
Jest moc :D
Odpowiedz
Lol. Nie lubie historii które pisane są "do mnie". W stylu: strzerz sie, nie odwracaj się. - Żenada.
Odpowiedz
Yyyy ten tego, nie doczytałem.;d
Odpowiedz
Miałem już zapalone światło czy to się liczy ? ; d
Odpowiedz
Cześć jestem Natalia mam 16 lat i mieszkam w Polsce (chujowym zadupiu) gdzie prawdopodobnie większość nie ma prądu -.-
Odpowiedz
Cześć. Mam na imię Kasia, mam 13 lat i lubię torturować swoje ofiary i słuchać ich błagań. Często czytam im na dobranoc Czerwonego Kapturka i Kopciuszka. Chyba to lubią...
Odpowiedz
Jestem Julia, mam 12 lat i lubię Vocaloidy :D
Odpowiedz
nic nie powiem , bo dławię się kartką ;P
Odpowiedz
XD
Odpowiedz
Cześć jestem przemek mam 17 lat i jestem seryjnym mordercą, kocham oglądać jak zrywam skóre z człowieka płatami w rytm death metalu , a światło to mam kurwa na klaskanie :D
Odpowiedz
Rozjebales xD
Odpowiedz
Ciekawe :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje