Film

Dzieci zakopywane żywcem (film pokazujący jak się to odbywa)

białadama 32 11 lat temu 16 365 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Niektóre plemiona Indian zamieszkujących tereny Brazylii dokonują szokujących praktyk. Dzieci, które rodzą się niepełnosprawne, chore, bądź są z nieprawego łoża, zakopują żywcem, bywa że taki los spotyka i bliźniaków. Indianie wierzą że jedno z bliźniąt to dobro, a drugie zło, a że nigdy nie wiadomo które jest które, zakopują i jedno i drugie.

Ta praktyka jest krytykowana przez niektórych Indian, jednak niewiele mogą zrobić. Niektóre dzieciaki są ratowane przez duchownych, ale nie wszystkie mają tyle szczęścia.

Cytat:

– Zanim zaczęłam odkopywać Amale słyszałam płacz trzech innych dzieci zakopanych tak jak on – powiedziała Kamiru, 36-letnia ciotka chłopca – Próbowałam uratować wszystkich, jednak Amale był jedynym chłopcem, który nie płakał i dzięki temu uszedł z życiem.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

CO TO DO ###### NIEWINNE DZIECI KURDE ZABIJAJĄ! CO ONE WAM ZROBIŁY!
Odpowiedz
Na mnie film nie robi absolutnie żadnego wrażenia... "co kraj to obycaj" i nikt nic nie może zrobić... Co prawda mogliby chociaż w łeb przyjebać zaczym zakopią no ale cóż.... selekcja....musi być.
Odpowiedz
Matka cie skur.... nie kochała . JESTEŚ PEDOFILE KTÓREGO TRZEBA WYKASTROWAC A PÓŹNIEJ W ŁEB STRZELIĆ
Odpowiedz
Aleksandra Ola a co ma pedofilia do tego filmiku jebana ruro?! Pisząc takie komentarze jak wyżej sama powinnaś się zakopać szmato.....
Odpowiedz
Jak mają takie odchylenia to dlaczego nie robią tego zaraz po urodzeniu się dziecka tylko czekają aż skończy 3 lub 9 lat??? Bez sensu. Ten film to jakaś wielka kpina z tych wszystkich plemion. Owszem mają swoje chore rytuały, ale wątpię żeby dopuszczali do nich ludzi z zewnątrz.
Odpowiedz
jacy ci indianie są popierdoleni nic dziwnego że ta cała ich kultura majów wygasła jak zażynali się rytualnie co niedziele :P a jak przyjechali kolonizatorzy to zamiast negocjować rzucali się z dzidami na armaty, widocznie nic ich to nie nauczyło ...
Odpowiedz
Wy serio w to wierzycie? Napewno jakies plemie by dalo sie filmowac podczas takiej akcji, i jeszcze te przejscia kamer i ujecia byly jak z filmu, nie wierze w debili co to wzieli na powaznie...
Odpowiedz
Chcialbym abys mial racje
Odpowiedz
japierdole co za chory narud jak tak mozna
Odpowiedz
Ile ty masz kurwa lat? XD
Odpowiedz
Dlaczego zakopują żywcem ?? Nie mogli znaleźć innego sposobu?? Żeby było szybko i chociaż prawie bezboleśnie ?? To jest najbardziej chore !!
Odpowiedz
Kasia nie laduje mi sie a jestem ciekaw, warto obejrzec?
Odpowiedz
Co za popierdolone plemię szkoda małych dzieci tak płakały błagały o litość i dlatego powinno się zorganizować wojsko polecieć tam i zniszczyć takie chore gówno
Odpowiedz
To plemię to banda debili
Odpowiedz
niesamowite straszne
Odpowiedz
Debile leczyć sie powinni
Odpowiedz
boze co za potwory az serce boli !!!!!!!!! niewiem nawet co napisac ale wiem ze jezeli spotkalabym taka osobe na swojej drodze tego co zakopuje to zabilabym go z zimna krwia tak zeby cierpial skurwy syn!!!!!!!!!!!! modle sie za te biedne dzieciaszki :(((((((((((((((((
Odpowiedz
Boże jak tak można? To ze są opóźnieni lub niepełnosprawni to od razu robić takie rzeczy?? Przecież to SA tak samo ludzie jak i my. Sadze ze my pełnospawni mamy większego do na w glowie niż ci którzy maja prawdziwe problemy.
Odpowiedz
Dieses Video ist nicht verfügbar. Kurwa, jak ja tego nienawidzę !!! Nawet głupiego filmiku nie da się obejrzeć!!!
Odpowiedz
To my cywilizowani ludzie jesteśmy okrótni ... Daleko szukać nie trzeba, nasz NFZ jak się zajmuje niepełnosprawnymi ile fundacji żebra kasę na pomoc rodzinom pozostawionym samym sobie ??? A może domy opieki społecznej, podrzucanie tam naszych upośledzonych bliskich ??? Chyba okradanie rencistów i emerytów z ich ciężko zatyranych pieniędzy jest humanitarne albo utrzymywanie cyganów i alkoholików z opieki społecznej ... Nie to jeszcze nie to a utrzymywanie tysięcy niewinnych w zakładach penitencjarnych to jest nader sprawiedliwe tak ??? Ludzie my tu wegetujemy w XXI wieku klikając beztrosko po fb otaczając sie milionami bezdusznych współpasażerów oglądających codziennie katów typu Trynkiewicz czy mama Śp. małej madzi czy innych wykolejeńców a wy się przypierdalacie garstki zacofanych indian ??? Kim my jesteśmy by innych osądzać wedle siebie samego ??? Nie ma bardziej bezdusznej istoty na ziemi od najkrwawszego homo sapiens sapiens ...
Odpowiedz
a to idz do nich niech cię zakopią no bo przecież to cię uleczy lepiej nisz NFZ
Odpowiedz
Kacper Bartosz pierwszy raz zgadzam się z człowiekiem z internetów :v
Odpowiedz
szok!!!!!!!!11
Odpowiedz
no co zrobimy ? nic nie zrobimy ;)
Odpowiedz
Nie jestem nienormalny i mam 2 zdrowych dzieci. Jest to olrutne ale nauczyli się tego od zwierząt z drzungli, chore lub niepełnosprawny osobnik jest obciążeniem dla spoleczeństwa. Nie pochwalam takich praktyk ale oni są nadal dzikusami.
Odpowiedz
Dobre zawsze tak powinni robić ale również z ich matkami .. Dziwkami..
Odpowiedz
Ja pierdole.... Nie wierze, nie moglam nawet do końca obejrzeć... Szok....... Co to kurwa ma byc??!!!!
Odpowiedz
Co To Kurwa za chore psychole japierdole na to nie da sie patrzec biedne dzieci jak tak mozna oni serca nie maja mi sie to w głowie nie mieści chore kurwa chore
Odpowiedz
Boże widzisz i nic nie robisz....masakra
Odpowiedz
Jolanta Cichosz poczytaj trochę Ksiegę Rodzaju to zrzumiesz :v
Odpowiedz
JAPIERDOLE ZA COŚ TAKIEGO TO BYM KURWA IM WSZYSTKIM CHUJE I CIPY WYDŁUBAŁ !!!!!!!!!!!
Odpowiedz
japierdole jakie to jest nienormalne , boże widzisz i nie grzmisz :O !!!
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje