Historia

CZYSTKA

niewiareek 0 5 lat temu 739 odsłon Czas czytania: ~5 minut

Notatki doktora Williama Roudla z Narodowego Instytutu Badawczego w Chicago, w USA.

Notatka 1

Data: 6 maja 2054r.

Godzina: 8:41 am

Zostałem wybrany na kierownika badań nad programem CZYSTKA mającym na celu usunięcie z DNA całej ludzkiej populacji wadliwych genów powodujących niszczące ją od lat przewlekłe choroby, wady genetyczne itp. Pracujemy nad serum mającym na celu udoskonalenie ludzkiego DNA. Wstępnie nazwaliśmy je po prostu szczepionką. Ma ona być dostarczana do ludzkiego organizmu jeszcze w łonie matki. W pierwszym trymestrze ciąży każda kobieta będzie musiała przejść badanie mające ustalić kod genetyczny kształtującego się płodu, a następnie odnaleźć w nim ewentualne wady i możliwości wystąpienia przyszłych mutacji. W przypadku niedoskonałego DNA dostarczona będzie nasza szczepionka, która ma zagwarantować poprawne budowanie się kodu genetycznego i zmniejszenie występowania chorób oraz mutacji do około 0%. Jest to pierwszy krok do nieśmiertelności, co może dać to ogromną szansę dla przyszłości rasy ludzkiej.

Notatka 2

Data: 14 listopada 2054r.

Godzina: 8:52 pm

Wraz z moimi ludźmi udało nam się stworzyć dziś prototyp szczepionki. Dodaliśmy do niej mieszanki genów wybitnych sportowców, naukowców, tudzież artystów. Naszym celem nie stała się jedynie chęć oczyszczenia ludzkich genów z wszelkich niedoskonałości, ale również próba stworzenia idealnego społeczeństwa. Rodzice nie będą musieli przejmować się tym, że ich pociechy zostaną przestępcami lub prostytutkami. Zamiast tego mają szansę stać się piłkarzami czy prezesami wielkich firm. Być może udać się nam wyeliminować bezdomność, przestępczość. To może być ogromny krok dla ludzkości. Ale puki co są to dopiero wstępne badania. W przeciągu kilku tygodni rozpoczniemy pierwsze próby na zwierzętach, a następnie na ludziach.

Notatka 3

Data: 26 października 2055r.

Godzina 7:08 am

Pierwsze próby nie powiodły się. U zwierząt nie działo się nic nadzwyczajnego. Nadal je obserwujemy. Gorzej było w przypadku ludzi. Zastosowaliśmy szczepionki na tysiącu kobietach w różnych etapach ciąży. Na tysiąc dzieci ponad połowa urodziła się martwa, często bez ważnych narządów i części ciała. Około 30% dzieci narodziła się ze zdeformowanym ciałem, z dodatkową kończyną, lub narządem. Jednak około setce dzieci, których matki były w najbardziej zaawansowanej ciąży nie stało się nic. Żyją szczęśliwie w swoich rodzinach. Mamy je jednak cały czas na oku w razie wystąpienia różnych nieprzewidzianych komplikacji. Od dziś trwać będą prace nad ulepszeniem szczepionki i zmniejszeniem jej śmiertelności.

Notatka 4

Data 11 lutego 2056r.

Godzina 6:32 pm

Dziś przed południem zakończyliśmy badania nad nową, ulepszoną wersją szczepionki. Wcześniej postanowiliśmy ulepszyć nieco plan projektu CZYSTKA. Otóż nasza najnowsza szczepionka nie usuwa już potencjalnych, przyszłych mutacji DNA, ale cały kod genetyczny kształtującego się w łonie matki zarodka. Usunięty w ten sposób kod zostanie zastąpiony stworzoną przez nas, idealną mieszanką DNA doskonałych naszym zdaniem ludzi. Dzieci narodzone z wstrzykniętą naszą mieszanką DNA powinny być ponad przeciętne intelektualnie, dobrze wysportowane, ale co najważniejsze wolne od chorób wrodzonych, jak również od przyszłego raka i białaczki. Niedługo ponownie rozpoczniemy badania na ludziach.

Notatka 5

Data 4 lipca 2057r.

Godzina: 11:17 am

Testy i tym razem okazały się klapą. Przebadaliśmy szczepionkę na pięciu tysiącach ciężarnych kobietach w różnych etapach ciąży, będących w różnym wieku. Ponownie około połowa dzieci urodziła się martwa, lub dochodziło do poronień. Tym razem jednak u dzieci nie nastąpiły żadne nietypowe objawy tj. brak narządów, lub dodatkowe kończyny. Niektóre dzieci rodziły się po prostu martwe, lecz co najciekawsze sekcje zwłok nie wykazały wyraźnej przyczyny. Zapewne jest to skutek podania naszego serum. Z powodu ogromnej ilości pozwów sądowych rząd obciął nam fundusze. Nie mamy pieniędzy na dalsze doskonalenie szczepionki, dlatego teraz skupimy się na tym dlaczego jedynie część dzieci przeżywa jej podanie. Mamy już kilka hipotez. Najważniejsze jest jednak to, że druga połowa dzieci ma się bardzo dobrze. Poprzednia grupa badanych dzieci również ma się doskonale. Obie mamy cały czas pod obserwacją.

Notatka 6

Data: 11 września 2057r.

Godzina: 5:43 pm

Wraz z zespołem znaleźliśmy dwa potencjalne rozwiązania problemu. Pierwsze z nich mówi o tym, że szczepionka jest silnie niestabilna, co powoduje niewykrywalne uszkodzenia DNA młodego zarodka. Wiąże się to z jego śmiercią zaraz po opuszczeniu organizmu matki, lub wcześniej, jeszcze w macicy. Szczepionka słabiej oddziałuje na bardzie rozwinięte już płody, jednak jeszcze nie wiemy, czy będzie to miało swoje negatywne skutki w przyszłości. Cały czas obserwujemy poddane eksperymentowi dzieci.

Druga teoria, ta znacznie bardziej optymistyczna sugeruje, iż szczepionka działa poprawnie, choć niekoniecznie tak, jakbyśmy tego chcieli. Być może analizuje ona kod genetyczny zarodka, następnie ustalając, czy zawiera on wady i uszkodzenia. W takim przypadku trwale uszkadza go tak, aby ten nie mógł przekazać go następnym pokoleniom. Z kolei zdrowe genetycznie zarodki są przez szczepionkę wspomagane dodanymi przez nas pozytywnymi genami, by te zostały przekazane dalej.

Jeżeli druga teoria się potwierdzi, będziemy mogli wreszcie zwalczyć wszelkie choroby i wady genetyczne, oraz ostatecznie położyć kres staczającemu się społeczeństwu i stworzyć idealny świat bez wojen, dyskryminacji, czy nienawiści. Dlatego już niedługo zaczniemy testy na większą skalę.

Notatka 7

Data: 17 stycznia 2059r.

Godzina: 3:16 pm

Po przedstawieniu dziś rządowi wyników naszych najnowszych badań, ten ponownie zaczął przeznaczać pieniądze na rozwój projektu CZYSTKA. Pierwszą rzeczą, jaką mam zamiar zrobić będzie uzupełnienie kadry pracowniczej nad projektem. Znaczna część zespołu odeszła, gdyż uważała, że potajemne podawanie ciężarnym kobietom szczepionki w celach szerszych badań jest nieetyczne i niemoralne. Chcieli przekazać tą informację telewizji, oraz dla rządzących. Na szczęście w porę udało mi się zamknąć im usta, a nasze potajemne badania nigdy już nie ujrzą światła dziennego. Udało się nam także zatuszować ogromne ilości śmierci noworodków w szpitalach na terenie całego miasta.

Mamy zamiar ulepszyć szczepionkę o dodatkowe geny, a następnie wprowadzić ją do ogólnoświatowego obiegu. Lepszy świat jest już blisko.

Notatka 8

Data: 13 marca 2059r.

Godzina: 11:52 am

Dziś o godzinie 9:43 zakończone zostały ostatnie prace nad CZYSTKĄ. Szczepionka została ostatecznie skończona. Będzie ona niszczyła niedoskonałe osobniki naszej rasy jeszcze w zarodku, usuwając w ten sposób wszelkiego rodzaju upośledzenia, które mogłyby trafić dalej, do przyszłych pokoleń. A to przecież wszystko dla nich. Chcemy, aby w ich czasach nikt już więcej nie musiał się bać o swoich bliskich, dotkniętych poważną, nieuleczalną chorobą.

Oczywiście. Zapewne podczas ratowania naszej rasy poprzez oczyszczanie jej zginą miliony, jeżeli nie miliardy ludzkich istnień w przeciągu kilku - kilkunastu najbliższych lat. Zapewne pojawią się protesty, bunt ze strony ludności nierozumiejącej naszej idei. Ale kwestią czasu jest to, kiedy sobie odpuszczą, kiedy przyzwyczają się do nowego porządku świata, kiedy to zaakceptują.

W przeciągu kilku tygodni szczepionka zostanie wypuszczona, a podawanie jej wszystkim ciężarnym kobietom będzie obowiązkiem każdego lekarza potwierdzającego ciążę. Nowy, lepszy świat jest już tak blisko.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje