Historia

Opuszczony dom.

szymon 0 11 lat temu 1 003 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

W okolicach lasu stał pusty dom, nikt tam nie wchodził ponieważ krążą plotki że ten dom jest nawiedzony. Podobno w nocy słychać tam krzyki oraz trzaskanie drzwiami oraz kroki. Podczas II Wojny Światowej żołnierze niemieccy mordowali tam żydów, strzelali w nich a ciała zakopywano za domem. Ten dom był na sprzedaż ale nikt go nie chciał kupić, wiadomo dlaczego. Zdarzyli się odważni którzy stawili czoło tej legendzie. Gdy była noc ci dwaj podjechali autem pod ten dom. Wzięli ze sobą Szachy i dwa rozkładane krzesełka. Gdy postanowili wejść zawahali się, ale po chwili namysłu weszli do środka i rozłożyli krzesełka i szachy, zaczęli grać. Po 30-minutowej rundzie nic nie usłyszeli...

-To zwykła paplanina, to zwykły stary dom. Powiedział jeden ze śmiałków.

-Poczekaj, jestem ciekawy czy to prawda, zagrajmy jeszcze 2 rundki. Odpowiedział jego towarzysz.

Gdy grali dalej nagle było słychać cichy szept. Obydwaj pomyśleli że to jest zwykły wiatr, ale się mylili. Po 20 minutach poszli do lasu za potrzebą. Gdy wrócili grali dalej...

-Ty teraz tupałeś? Zapytał jeden ze śmiałków.

-Nie, może ci się zdawało? Spytał drugi.

-To niemożliwe, słyszałem to bardzo dobrze. Odparł jeden z nich.

Po chwili usłyszeli trzask jakby ktoś zamykał okno, ale okien nie było. Jak poszli to zobaczyć nie było tam nikogo, w tym momencie w drugim pokoju przewróciły się szachy i usłyszeli: ,,Zapamiętaj to''. Kiedy to usłyszeli, zostawili szachy i krzesełka i uciekli do auta i odjechali. Nie mogli uwierzyć w to co usłyszeli. Następnego dnia listonosz podszedł do śmiałków i powiedział:

-To dla was, ale nie jest podpisane od kogo, ale pisze że do was.

Gdy otworzyli kopertę było napisane na niej ,,PRZYJDŹCIE PO SWOJE SZACHY''.

Nigdy tam nie wrócili.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje