Historia

Samotność

psychol 9 8 lat temu 5 225 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Znasz taki stan, kiedy nie masz nikogo z kim mógłbyś porozmawiać? Znasz to uczucie, kiedy osiągnąłeś jakiś sukces, czy to w szkole czy to w pracy, i nie masz nikogo z kim mógłbyś o tym porozmawiać?

Czy przydarzają Ci się momenty w życiu, kiedy masz ochotę się zabić? Jeśli tak to masz do czynienia ze mną. Z Samotnością. Nawet nie wiesz, ale to ja jestem odpowiedzialna za WSZYSTKIE śmierci tych osamotnionych patałachów, czy to młodych nastoletnich gówniarzy, czy starych wyg żyjących w monotonnym systemie. Ja jestem odpowiedzialna za Twoje złe samopoczucie. Ja jestem odpowiedzialna, za każdą złą myśl, która sprawia, że myślisz po co w ogóle istniejesz. I wiesz co? Jest mi z tym wspaniale. Mam na sumieniu miliony ludzi, którzy zrezygnowali z życia właśnie przeze mnie. Nie wiesz jaka to ogromna satysfakcja być znanym każdemu człowiekowi i wybierać czy dana osoba ma żyć czy nie. Najlepsze jest to, że przede mną nie ma ucieczki. Jestem z Tobą zawsze, ale ujawniam się wtedy, kiedy najmniej tego oczekujesz, kiedy na prawdę potrzebujesz mieć kogoś przy sobie, ja sprawiam, iż nikt nie chce z Tobą być. Kontroluję Cię na każdym kroku. Jestem schowana w Twojej małej główce, wypełnionej kałem bezużytecznych informacji. Dorwę Cię już niebawem. A teraz dam Ci małą rade, nie da rady mnie powstrzymać, ale można mnie zatrzymać. Trzymaj przy sobie tych, których kochasz, a wszystko będzie w porządku. A teraz wybacz, muszę zająć się pewną osobą, która już właśnie próbuje odebrać swoje marne, nic nie warte życie. Przez kogo? Przeze mnie. Samotność.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

http://straszne-historie.pl/story/8270-samotnosc widzę spore podobieństwo..
Odpowiedz
Wersja audio: youtube.com/watch?v=oiWEqwr-GMA
Odpowiedz
A tu inna: https://www.youtube.com/watch?v=qjjF6OHIcz0&feature=youtu.be
Odpowiedz
Znam ten stan
Odpowiedz
Bardzo fajne :D a to podsumowanie na końcu to naprawde super 5/5
Odpowiedz
beznadzieja 1/5
Odpowiedz
nie zrozumiałeś przekazu. Tekst jest świetny!
Odpowiedz
Agnieszka Bloch Ja na przykład zrozumiałam przekaz a i tak popieram to co napisał Kacper.
Odpowiedz
Świetne. Bardzo głębokie. Przyjemnie się czyta. ;)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje