Historia

To tylko kolejny straszny filmik

martos998 0 9 lat temu 1 019 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Kolejna historia o strasznych obrazkach bądź filmikach? Cóż, można tak to ująć. Mnie jednak chodzi o ogólny fenomen wszystkich tzw. przeklętych plików, o których można znaleźć tysiące opowiadań jakie to one nie są przerażające i tak dalej. Spora część to czysta fikcja. Ale jak to się mówi, w każdej legendzie tkwi ziarnko prawdy. Słyszeliście o Patricku Milsie? Zapewne nie. Nie mówiono o nim w żadnych mediach, bo w zasadzie nikt nie potraktował jego przypadku jako coś wyjątkowego. O jego historii dowiedziałem się od przyjaciela.

Patrick był od zawsze człowiekiem sukcesu. Miał mnóstwo przyjaciół, piękną, kochającą go dziewczynę, dbających o niego i dość dobrze usytuowanych rodziców oraz szansę na zostanie fenomenalnym fizykiem. Lubili go dosłownie wszyscy i kto wie może czekała na niego nawet Nagroda Nobla? W każdym razie to wszystko straciło jakiekolwiek znaczenie jakieś półtora roku od czasu kiedy Patrick rozpoczął studia na University of California. Wtedy to wybrał się na imprezę do jednego ze znajomych z roku. Początkowo zabawa zapowiadała się jak każda inna: muzyka, taniec, dziewczyny, trochę alkoholu. Dopóki nie rozpoczęła się gra w butelkę. Wiecie tą wersję z wyzwaniami. Za którymś razem padło w końcu na Patricka. Kumple wymyślili, że będzie musiał sam, zamknięty w ciemnym pokoju obejrzeć straszny filmik, o którym jeden z imprezowiczów przeczytał ostatnio na stronie z creepypastami. Znajomy zaprowadził Patricka do komputera, wskazał mu link informując, że video trwa jakieś dwie minuty i jeśli obejrzy całość wygra, po czym wyszedł zamykając za sobą drzwi. Wszyscy pozostali postanowili powrócić do zabawy. Szybko zapomnieli o Patricku i dopiero po dziesięciu minutach zorientowali się, że chłopak cały czas siedzi zamknięty w pokoju. Nieco zaniepokojeni tym faktem koledzy postanowili sprawdzić czy nic mu się nie stało. To co zastali po otwarciu drzwi nie jest do końca jasne. Wiadomo na pewno , że Patricka zabrała karetka. Wcześniej zdążył złamać jednemu ze znajomych rękę. Po paru dniach obserwacji w szpitalu postanowiono umieścić go w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym. Mój przyjaciel, o którym wspominałem na początku, próbował dociec co dokładnie zdarzyło się tamtej nocy, jednak żadna z osób uczestniczących wtedy w imprezie nie chce wspominać tamtych wydarzeń. Najwięcej do powiedzenia miał chłopak, któremu Patrick złamał rękę, ale znajomy twierdzi, że nawet ta wersja nie jest w stu procentach prawdziwa. Według relacji owego studenta kiedy otworzyli drzwi do pokoju, zobaczyli Patricka skulnego w głębi pomieszczenia. Jego przedramiona były dosłownie całe w krwi, tak jakby przeciął sobie każdą żyłę i tętnicę jaka znajdowała się w tych częściach jego ciała. Co gorsza, podobnie zaczynała wyglądać jego twarz, gdyż Patrick z niesamowitą energią zdrapywała sobie z niej skórę. Chłopak, który opowiadał tę historię podobno jako pierwszy podszedł do niego i próbował go podnieść, lecz Patrick z niespotykaną energią chwycił jego rękę praktycznie miażdżąc mu kości. Jak powiedział mi mój przyjaciel, powyższy świadek cały czas kiedy mówił o tych wydarzeniach wydawał się mocno speszony jakby nie chciał bądź nie mógł powiedzieć wszystkiego.

Patrick nie jest jedyną ofiarą strasznego pliku. Tak, zdaję sobie sprawę, że to śmiesznie brzmi, ale znacie chyba historię związaną ze Smile.jpg? No więc właśnie. Co więcej podobne historie zdarzyły się dużo, dużo wcześniej przed powstaniem Internetu. Każdy z nas słyszał chyba historię o jakiejś przeklętej fotografii lub obrazie. Tego typu rzeczy miały miejsce w zasadzie odkąd człowiek wymyślił sztukę. Pentagram w końcu nie okrył się złą sławą tylko dlatego, że ktoś uznał sobie, że będzie to znak Szatana. To tak jakby co jakiś czas złe moce z niewiadomych przyczyn wchodziły właśnie w tego typu rzeczy. Rzeczy do których będziemy mieli ułatwiony dostęp. Sam nawet nie wiem co to oznacza, ale zamierzam prowadzić nad tym rozszerzone badania i kiedy tylko dowiem się czegoś więcej dam wam znać. Póki co chce was ostrzec. Nie wchodźcie w dziwne linki. Nie poszukujcie strasznych zdjęć filmików gier czy innych tego typu rzeczy. Nie otwierajcie podejrzanych załączników w mailach od nieznajomych. Piszę to żeby was ostrzec, więc proszę uważajcie na siebie.

P.S.

Próbowałem dowiedzieć się co teraz dzieje się z Patrickiem. Cóż z zaufanego źródła dotarła do mnie informacja, że Patrick ostatnio próbował popełnić samobójstwo poprzez podcięcie żył. Chciał to zrobić własnymi paznokciami i zupełnie tak jak podczas imprezy prawie mu się to udało. Jest coś jeszcze, coś co nie pozwala mi zasnąć. Na ścianie w swojej sali Patrick napisał własną krwią: „ Oni nie przestaną krzyczeć, bo ich oczy są martwe a ciała zgniłe”. Filmik, który Patrick obejrzał tamtej nocy do dziś nie jest znany.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje