Zdjęcie

Czy to możliwe?

scaryguy 7 8 lat temu 13 790 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Czy to możliwe?

Kamery szpitalne uchwyciły „złego ducha” zmierzającego do jednego z pacjentów. Pacjent zmarł kilka godzin później.

Powyższe zdjęcie bardzo szybko stało się tak zwanym viralem, czyli rozprzestrzeniło się błyskawicznie po Internecie. Rzekomo przedstawia ono demona na łóżku szpitalnym.

Zdjęcie pojawiło się po raz pierwszy mniej więcej przed dwoma miesiącami i od tego czasu żyje swoim życiem. Nie jest ono zbyt wyraźne, ale jest to tłumaczone faktem, że został po prostu sfotografowany monitor, na którym ów niezwykły obraz dało się reprodukować za pomocą specjalistycznego magnetowidu nagrywającego sekwencje z danej kamery.

Informacje o złych duchach pojawiających się w szpitalach nie są takie rzadkie i można to tłumaczyć faktem, że jest to miejsce gdzie często decyduje się o życiu i śmierci. To zdjęcie podobno pochodzi z pokoju umierającego pacjenta. Postać, którą widać na zdjęciu odpowiada wyobrażeniu typowego demona. Istota wygląda bardzo nienaturalnie, nogi kończą sie czymś co może wyglądać jak kopyta.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

raczej fake, ale fakt, w pokoju umierającej osoby można odczuć obecność czegoś jeszcze.
Odpowiedz
Brakuje tylko rogów i lucek jak żywy
Odpowiedz
Wygląda, jakby chodzi tyłem...
Odpowiedz
Lucek?
Odpowiedz
Jak kamery to uchwyciły to gdzie filmik? Naciagane bo co za debil robilby zdjecie z monitora...lepiej juz nagranie wrzucic..
Odpowiedz
Przecież osoba mająca dyżur nie musiała miec wcale pozwolenia na opublikowanie nagrania. Możliwe ze nawet nie dało się go odzyskać
Odpowiedz
Scaryguy? To ty jeszcze na tym koncie cokolwiek publikujeszpublikujesz? :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje