Historia

Freak Show 1.

pan amo 0 8 lat temu 1 101 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Mam wielką przyjemność zaprosić państwa na Freak Show! Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne, show tylko dla elity! – przedstawienie podobające się każdemu. Wstęp za kulisy jedyne 1000000 dolarów! Po występie będą mogli Państwo zobaczyć na własne oczy, jak nasze eksponaty wyglądają i odpoczywają! Przysięgam! Niepowtarzalny widok!

Proszę Państwa! Teraz na scenie pojawią się nasze eksponaty! To wszystko tylko ku Państwa ucieszę! Zapraszamy! Klaun na szczudłach, jedyny na świecie klaun, który ma szczudła zamiast nóg! Zaraz po nim: Kobieta bez głowy! Nie pytajcie się Państwo jakim cudem ona występuje, sami nie wiemy! Wielkie brawa! Mężczyzna bez rąk! Jego popisowym występem jest.. żonglerka! Następnie! Bliźniaczki syjamskie! Dawno temu jeden z lekarzy chciał rozdzielić te dwie piękne kobiety, całe szczęście zjawiliśmy się w porę i teraz mogą występować specjalnie dla Państwa! Pewnie nie możecie sobie wyobrazić jak te dwie osoby w jednej mogą chodzić po linie zawieszonej 15 metrów nad ziemią! Bez asekuracji! Brawa, wielkie brawa! Uwaga, na scenie pojawiła się Kobieta Kadłubek! Wielkie brawa! A któż ją niesie? Tak to on! Mężczyzna bez twarzy, 10 lat temu został oblany kwasem przez swoją małżonkę! Jak widzimy wybaczył jej i dalej ją kocha, gdyby jej nie kochał, nie trzymałby jej tak pewnie w rękach! A co nam zaprezentują? Tego dowiecie się Państwo za chwilę!

W całym namiocie zapadł półmrok, wszystkie miejsca były wypełnione. Nagle cztery wiązki światła oświetliły postać stojącą na środku sceny. Klaun miał około dwóch metrów wysokości, czerwone, kręcone włosy, twarz wymalowaną na biało z czarnymi akcentami. Jego chuda postać zaczęła poruszać się w rytm muzyki, która właśnie wypełniła całą przestrzeń. Klaun tańczył tak, jakby urodził się już ze szczudłami. Śmiał się i płakał. Nagle po szczudłach zaczęła spływać krew, Klaun jakby tego nie czuł. Tańczył dalej, wykonywał coraz bardziej skomplikowane akrobacje, na szczudłach było coraz więcej krwi. Nagle podskoczył, kiedy wylądował, widownia mogła usłyszeć tylko cichy krzyk ledwo przebijający się przez muzykę. Szczudła Klauna wbiły się głębiej w ciało. On tańczył dalej. Widownia wiwatowała i klaskała. Kiedy muzyka ucichła, na scenę weszła Kobieta Bez Głowy. Światła powędrowały na nią, w rękach trzymała siekierę. Podeszła do Klauna i uderzyła go w lewe szczudło. Klaun upadł na piasek. Kobieta bez głowy podeszła do niego. Zaczęła odrąbywać mu nogi, Klaun krzyczał a publiczność wiwatowała. Kiedy Kobieta bez głowy skończyła z nogami podeszła do jego głowy. Jednym potężnym uderzeniem dokonała dekapitacji Klauna. Widownia umilkła na kilka sekund tylko po to żeby wstać i klaskać. Kobieta, podeszła do głowy Klauna, podniosła ją i założyła na swój kark. Kiedy głowa była już przyłączona do jej ciała uśmiechnęła się do widowni, ukłoniła i wróciła za kulisy.

W chwili kiedy schodziła ze sceny, zza kulis wyłonił się Mężczyzna bez rąk. W ustach trzymał komplet noży. Noże były w różnych kolorach, pomalowane farbą fluorescencyjną. Światła zgasły. Jedyne co było widać to właśnie świecące noże. Zaczęły latać w powietrzu zostawiając za sobą tylko świetlne powidoki. Światła zaczęły powoli rozświetlać scenę. Mężczyzna podrzucał noże raz ustami, raz nogami a czasem odbijał je kikutami swoich rąk. Publiczność była zafascynowana pokazem a namiot cyrkowy zaczęła wypełniać skoczna muzyka. Mężczyzna żonglował nożami w jej rytm. Nagle muzyka przyśpieszyła jeszcze bardziej. Zgubił rytm, starał się ratować występ ale muzyka była zbyt rozpraszająca. W końcu jeden z noży wbił mu się w kikut, wtedy stracił panowanie. Publiczność zaczęła klaskać i gwizdać. Noże powbijały się w ciało mężczyzny, dwa kolejne wbiły się idealnie w środki oczodołów. Publiczność klaskała na stojąco. Piasek pod mężczyzną zmienił barwę na czerwony. Na scenę weszła para kulturystów i zabrała eksponat za kulisy.

Proszę Państwa, nasza droga publiczności! Zapraszamy teraz na piętnastominutową przerwę! Musimy przygotować rekwizyty do występu naszych najwspanialszych Bliźniaczek Syjamskich! Proszę o wielkie brawa jeszcze przed przerwą! Mamy nadzieję, że dotychczasowe występy tylko zaogniły waszą ciekawość i po przerwie wrócicie do namiotu z jeszcze większym entuzjazmem!

Część 2. http://straszne-historie.pl/story/12962-Freak-Show-2

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje