Historia

Link

alan8888888810 0 5 lat temu 2 008 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewnego dnia mój znajomy podesłał mi link do strony,w której znajdował się tajemniczy film. Weszłem w link i ukazała mi się szaro-czarna strona z folderem do pobrania. Folder nie zawierał wirusa. Wyszłem ze strony i folder był już na moim pulpicie. Zawierał on również dwa zdjęcia. Na początku odpaliłem film.

Przedstawiał on piwnicę, na której środku było postawione drewniane krzesło. Po chwili ukazał mi się wysoki mężczyzna z fartuchem i niebieskimi rękawiczkami. W tle słychać było wysokie krzyki, najprawdopodobniej kobiece. Mężczyzna przytargał kobietę. Była ona brunetką i była naga. Mężczyzna posadził ją na krześle i związał ją linami. Ona krzyczała i jęczała. Mężczyzna miał tego dość i zakleił jej usta taśmą klejącą. Kobieta rzucała się na wszystkie strony swoim ciałem. Mężczyzna po chwili zniknął z kadru na kilkadziesiąt sekund a potem wrócił z młotkiem. Zaczął bić dziewczynę. Zmiażdżył jej głowę a fontanna krwi leciała na podłogę a mężczyzna zaśmiał się złowieszczo i wtedy filmik się skończył. Zwymiotowałem. Nie chciałem już patrzeć na tę zdjęcia,jednak ciekawość była silna. Otworzyłem pierwsze. Przedstawiało martwe ciało dziecka, najprawdopodobniej 4 latka. Otworzyłem drugie i... To byłem ja na tle tej samej piwnicy. Po chwili poczułem jak ktoś w niebieskiej rękawiczce mnie dotknął...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje