Historia

Wiem, kiedy mój mąż mnie zdradza

Magog 1 2 miesiące temu 992 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Wiem, kiedy mój mąż mnie zdradza. To zabawne, że około 60% małżeństw kończy się zdradą, ale nigdy nie myślisz, że to będzie twoje małżeństwo. Jest tak wiele artykułów na ten temat, jak to rozpoznać, na jakie znaki zwracać uwagę. "Czy spędza zbyt dużo czasu w biurze, czy po prostu ciężko pracuje?". Te artykuły, programy i dramaty są dla słabych kobiet. Ja wiedziałam, kiedy mój mąż przestał mnie kochać.


---

Wolisz posłuchać? Sprawdź nasze nagranie! I zostaw suba na naszym kanale!


---

Zawsze zaczyna się od małych rzeczy. Będzie się więcej uśmiechał bez wyraźnego powodu. Będzie śmiał się z jej żartów – żartów, których nigdy nie uznałby za zabawne, gdybyś to ty je powiedziała. I będzie tylko gorzej. Jego twarz rozjaśni się, gdy ją zobaczy. I będzie ją widywał – nie możesz tego powstrzymać. Ona jest wszędzie w jego życiu. Inwazyjna, jak rak. Albo pijawka. Wysysa całą jego uwagę i miłość, odbiera ci ją.

A potem, co gorsza, jego przyjaciele, twoi przyjaciele to zauważą. Powiedzą ci, że nigdy wcześniej nie widzieli go w takim stanie, że jest taki szczęśliwy. To wystarczy, by zrobiło ci się niedobrze. I w końcu powie ci prawdę. Powie, że nigdy wcześniej nie czuł takiej miłości, że nie wie, jak żył bez niej.

Cóż. Coś trzeba było zrobić, oczywiście. Kocham mojego męża. Nie pozwolę, by jakaś mała kusicielka mi go odebrała! Jaką byłabym wtedy kobietą? Nie. Wzięłam więc sprawy w swoje ręce.

Dzięki Bogu, że jest jeszcze mała. Nie sądzę, że mogłabym ją tak łatwo utopić, gdyby mogła już chodzić.


Źródło: mellowyellowsun @ https://www.reddit.com/r/shortscarystories/comments/gspwiy/i_know_when_my_husband_is_cheating_on_me/


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Takie krótkie, a dobre. Świetny twist.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje