Historia

Monster

mrs.death 0 10 lat temu 504 odsłon Czas czytania: ~4 minuty

Deszcz pada mocno wokół mnie jeszcze mnie to nie obchodzi - wszystko, co mogę myśleć o to , co stało się .. patrząc na swoje odbicie zadaję sobie pytanie , jak to wszystko do tego doszło ?

Nigdy nie chciałem nikogo skrzywdzić , próbowałem tak trudno to kontrolować .. Jeszcze w końcu przejęli kontrolę .. jak to zawsze robi .. ciemność ..

Wciąż wpatrując się w tej refleksji , jak pamiętam , jak to wszystko się zaczęło ..

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

To był kolejny zwykły dzień w Equestrii i każdy miał tyle zabawy , że było poza mną - ja obudził się wcześniej niż zwykle , zanimwzeszło słońce i nie mogłem zasnąć .

I w końcu wyszedł na zewnątrz i usiadł w ogrodzie , jak czekałem nasłońce wyjdzie , próbowałem dowiedzieć się, co się stało ze mną , ale ja po prostu nie mogłem - Prawda jest taka, nie ma nic złego się ze mną .. to się stało .. Nie miałem pojęcia, dlaczego i dlaczego, ale wszystko, co wiedział na pewno , że poczułem głębokie poczucie nienawiści we mnie .

Nienawidziłam wszystko i wszystkich , zwłaszcza ja - mogę już poczuć łzy spływały mi po policzkach , kiedy się zepsuł , nie mogłem zrozumieć, co się ze mną dzieje .. Ja poszedłem do łóżka tej nocy całkiem zadowolony .. każdy był tak miły dla mnie .. dlaczego teraz tak zły ? tak nienawistny ? To nie ma sensu ..

Po tym, co wydawało mi się wiecznością, słońce zaczęło rosnąć i wzdrygnął się na nogi i rozprzestrzeniania moje skrzydła , jak wziąłem lot .

Muszę nadal ten samotny lot do godziny , zanim w końcu znaleźć grupę znanych kucyków gra na szczycie pobliskiego wzgórza , Cutie Mark Crusaders - klaczy wydawał się tak szczęśliwy i czułem się ich nienawidzić .. jednocześnie Podałem się i zanurkował w dół , bieg ukryć pod pobliskim drzewem ..

Co było ze mną nie tak ? były niewinne małe klaczki - zrobili mi nic złego .. jeszcze słyszałem głos mówiący do mnie od wewnątrz :

" .. Że nie zasługujesz na szczęście .. " .

Płakałem ponownie zacząłem trzaskać moje kopyta na głowie kilkakrotnie , próbując pozbyć się tego okropnego głosu , ponieważ nadal wołać - zrobiło mi się niedobrze , abył już zimny pot tworząc na całym ciele jak zadrżał niekontrolowanie .

To wtedy usłyszałemcichy głos mówić , budząc mnie na chwilę z koszmaru , jak spojrzałem na stojący zobaczyć Scootaloo w pobliżu :

" .. Wszystko w porządku , Fluttershy ? nie wygląda tak dobrze .. " zapytała , przechylając głowę - oczy szeroko z niepokojem .

" .. Och ? I. . Jestem w porządku .. dziękuję .. to .. to nic .. " Skłamałam , coraz chwiejnie na nogi , kiedy otarła łzy i odwróciła się od klaczy .

" Poczekaj ! " .

Moje serce ścigał jak odwróciłem się znowu, patrząc na Scootaloo jak podeszła - nadal wyraźnie zaniepokojony .

" Czy jesteś pewien, że jesteś w porządku? Chcesz żebym Rainbow Dash lub innych? Obejrzysz chory .. " Scootaloo kontynuowane .

" .. I. . Jestem w porządku .. " I odpowiedział , ponownie odwracając się - tylko usłyszał znajomy dźwięk.

" Poczekaj ! Fluttershy ! " .

Zacisnąłem zęby , kiedy odwrócił się , mając walczyć ochotę krzyczeć na klaczki - dlaczego nie po prostu zostawić mnie w spokoju ?

" .. Przepraszam .. Martwię się tylko .. to wszystko .. " Scootaloo powiedział , kłaniając się lekko głowę .

" Jest w porządku Scootaloo .. " I powiedział , odwracając się - wtedy czułem się zatrzymując jako coś wewnątrz mnie zmusiła mnie zawrócić ponownie " ? .. Uhm .. Scootaloo .. mogę mówić z tobą gdzieś .. sam ? " .

Scootaloo wyglądał niepewny na początku, że nie winię jej wnajmniejszym stopniu - nawet wiedziałem, że coś jest nie tak .. czy ma jakiś sens , że uciekła teraz .. uzyskać pomoc .. Może inni będą w stanie dowiedzieć się, co się dzieje ze mną , zanim było za późno ..

" .. Dobrze, Fluttershy .. " Scootaloo końcu odpowiedział i wybrałam się za mną - Wiedziałem , że próbowała mnie pocieszyć , byłarodzajem klaczka i nie znał lepiej .. I z drugiej strony nie miał pretekstu .. cokolwiek robię .. to było złe .. ale byłem bezsilny , aby zatrzymać go jako mój umysł się jak rozmycie , kontrolowanie moje ruchy .

Ostatecznie Scootaloo i wróciłem do mojego ogrodu , gdzie kazał jej usiąść , inny wygląd niepewności przyszedł jej ale ona na żądanie - Poszedłem do domu i zamknął za sobą drzwi .

Tak szybko, jak było w środku poszedłem do dużej skrzyni wypełnionej wszystkie moje ubrania i akcesoria , zacząłem łowić je wyrywkowo i umieścić je na - jestemabsolutnym bałagan ,kolorowe clown kucyka .. Jeszcze czułem rozprzestrzeniania całej mojej twarzy uśmiech po raz pierwszy tego dnia , kiedy spojrzał na Angel, który skulonej w kącie :

" ? Czy to nie cudowne Scootaloo spodoba Och Anioł - to będzie tyle zabawy Zobaczysz ! " .

Ledwie słowa opuścił usta niż zamrugał , że nie ma sensu, ale moje ciało było już w ruchu , jak mój umysł starał się zrozumieć sens tego wszystkiego - otwarcie drzwi i wejście do ogrodu Podszedłem do Scootaloo .

Klaczka patrzył, jak podszedłem , twarz pełna błąd - usiadłem na trawie , obok niej i uśmiechnął się mimo strachu w oczach Scootaloo uśmiechem.

" C-co ty robisz , Fluttershy ? " zaczęła.

"Granie w gry .. " I odpowiedział .

" Och .. r- naprawdę ? I. . Lubię gry .. " Scootaloo powiedział jej nerwy powoli zanika .

"Czy chcesz zagrać? " Zapytałem , czującostatni , co założyć, był mój rozsądek oderwanie jakświat zaczął się kręcić wokół mnie .

"Jasne .. co będziemy grać ? " Zapytał Scootaloo .

" To niespodzianka .. " I odpowiedział .

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje