Historia

Śmierć

intothedark 0 10 lat temu 1 120 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Śmierć. Czy zastanawialiście się kiedyś jak wygląda śmierć ? Jakiej jest płci? A może żyje wśród nas w postaci ludzkiej, śledząc nasze ruchy i decydując o naszym losie ? Co jeśli śmierć to dusze naszych bliskich, których zadaniem jest nas ściągnąć do grobu jeden po drugim?

To nie jest bezsenność. To tylko kolejna zimna noc, kiedy nie mogę przestać myśleć o mojej córeczce. Tej, która co noc krzyczy i płacze, a ja codziennie przychodzę na jej grób i proszę ją, żeby przestała. Kładę się do łóżka, zamykam oczy i krzyki nagle ucichają. Czy ona odeszła? Czy wysłuchała moich próśb? Leżę tak przez jakiś czas, aż coś trąci moją dłoń, co prawie spowodowało wrzaśnięcie. Nie otwieram jednak oczu, ponieważ boję się, że zobaczę zmasakrowane ciało mojej córki. Słyszę jak drzwi od szafy skrzypią. Teraz już bez wahania rozchylam powieki.

Ostatnią rzeczą, którą pamiętam, gdy zgniłymi paznokciami wbijała się w moją klatkę piersiową, a drugą dłonią dławiła moje usta, był zegar pokazujący 00:07. Zrywam się z łóżka uradowany, że to tylko koszmarny sen, kiedy nagle usłyszałem skrzypiący dźwięk otwieranej szafy – była 00:06.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje