Historia

Kołysanka Hypno

rasanocy 4 10 lat temu 1 906 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Kołysanka Hypno (ang. Hypno's Lullaby) jest piosenką wykonywaną przez jednego z pokemonów Hypno. Piosenka jest dostępna pod tym adresem: http://www.youtube.com/watch?v=FT_ZpHgiIKo . A oto jej oryginalny tekst: Come little children, come with me

Safe and happy you will be

Away from your homes, now let us run

With Hypno, you'll have so much fun

Oh, little children, please don't cry

Hypno wouldn't hurt a fly

Be free, be free be free to play

Come down in my cave with me to stay

Oh, little children, please don't squirm

Those ropes, I know, will hold you firm

Hypno tells you this is true

But sadly, Hypno lied to you

Oh, little children, you mustn't leave

Your families for you will grieve

Their minds will unravel at the seams

Allowing me to haunt their dreams

But surely, all of you must know

That it is time for you to go

Oh, little children, you weren't clever

Now you shall stay with me forever.

O pokemonie:

Hypno jest pokemonem z Fire Red. Jest dziewiędziesiąty siódmy w Pokedexie. \"Nosi przy sobie wahadło-podobne urządzenie. Jednego razu wydarzył się incydent, w którym zabierał zahipnotyzowane przez siebie dzieci.\"

Nie spodziewałem się że znajdę to, co znalazłem kiedy grałem. Grałem w Roma Pokemon Fire Red którego znalazłem w internecie. Byłem podekscytowany gdyż zgubiłem wcześniej moją starą wersje . Zacząłem grać z imieniem z którym grałem poprzednio. \"Cassie\". Uwielbiałem tą nazwę. Wybrałem Bulbasaura jako startera i rozpocząłem grę tak samo jakbym grał w nią normalnie.

Nie wiedziałem czego się spodziewać kiedy levelowałem moje pokemony do Elite Four.

Znalazłem jaskinie której nie pamiętałem z poprzedniej wersji gry. Nawet wyciągnąłem swój poradnik do by sprawdzić czy nie ma jej na mapie. Wkrótce zrozumiałem, iż była to shackowana wersja . Wstrząśnięty ściąłem drzewo zagradzające wejście do jaskini i wszedłem do środka.

Nazwa jaskini brzmiała \"Jaskinia kołysanki\". W środku zamiast muzyki którą słyszałem przez całą grę, grała Lavender Town Theme z Pokemon Red. Byłem lekko przestraszony ale wciąż wchodziłem głębiej w jaskinię.

Pomimo mojej ekscytacji wciąż bałem się, co mogę znaleźć. Po jakiś dwóch godzinach zobaczyłem Pokemona, ale nie mogłem podejść aby z nim porozmawiać. Pokemon wchodził głębiej w jaskinie. Im głębiej wchodziłem tym bardziej przerażająca się stawała. Kolejna część jaskini była pokryta mgłą, a muzyka wydawała się brzmieć głębiej.

Byłem przerażony tym co tam zobaczyłem

Na podłodze leżała osoba, wydawała się być skrępowana. Pokemon podszedł do mnie, i nie mogłem od niego odejść. Zaczęła się walka, pokemonem był Hypno. Jednak nie wybrałem żadnego pokemona, Hypno użył na mnie hipnozy. Po tym jak zasnąłem scena walki została zakończona a Hypno stał na wprost mojej postaci. Próbowałem uderzać przyciski aby obudzić moją postać ale nic nie działało.

Hypno zaczął ciągnąć moją postać w stronę dziewczynki a następnie ją związał. Po chwili ekran wypełnił się czernią.

Pojawił się tekst \"Kilka godzin później\"

Jaskinia była mroczniejsza niż wcześniej a hypno miał coś w ręce. Przedmiot zaczął się kołysać i zrozumiałem że to wahadło. Jaskinia zmieniła kolor na czerwony, także oczy Hypno przybrały tego odcienia.

Nad spritem Hypno pojawił się napis \"Hypno użył koszmaru\"

Z moich słuchawek wydostał się najwyższy dźwięk jaki usłyszałem, musiałem ściszyć głośność. Wydawało się że moja postać i dziewczynka zaczęły krwawić. Trzęśli się a czerwona linia wychodziła z ich ust kiedy się trzęśli. Nagle przestali i upadli a ich ciała zaczęła pokrywać kałuża krwi. Hypno wyglądaj jakby się śmiał, po chwili ekran ponownie wypełnił się czernią a jedyne co było widać, to sprite Hypno. Nagle nad pokemonem pojawił się tekst.

Pisało tam \"Oj małe dzieci, nie byłyście zbyt mądre. Teraz zostaniecie ze mną, na zawsze.\"

Ekran ponownie wygasł a po chwili pojawiło się menu, jednak tylko z opcją Nowa gra i bez opcji wczytaj lub kontynuuj.

Hypno jest psychicznym pokemonem który wydaje się mieć za sobą mroczną przeszłość. Był moim ulubieńcem do tego momentu. Mam nadzieje... że kiedyś przestane się budzić wraz z sznurem krępującym moje nadgarstki.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

ten hypno to pedofil nigdy go nie lubiłem
Odpowiedz
Jakoś mój Hypno taki nie jest a jak wchodzę do tej jaskini w ulepszonej wersji pokemonów leżą tylko kości a hypna nie było a jak by był to mój Blasyoise by go na hita walnął:)
Odpowiedz
Spk pasta daje 9,5/10 ;)
Odpowiedz
Było.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje