Historia

Melomania

metal5621 4 9 lat temu 2 713 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Uwielbiasz muzykę, prawda?

Oczywiście, że tak. Chyba każdy docenia jej walory, zdolność przynoszenia ukojenia w ciężkich chwilach, radości w deszczowe dni lub rozsiewania atmosfery spokojnej melancholii gdy po prostu siadasz na łóżku i rozmyślasz.

Co wieczór przed zaśnięciem zakładasz na uszy słuchawki, uruchamiasz swój ulubiony odtwarzacz lub telefon, z którego słuchasz muzyki, ustawiasz odpowiednią głośność i odpływasz.

Zamykasz oczy. Relaksujesz się. Wsłuchujesz w uspokajające tony, które zdają się oplatać Twe ciało swoim kojącym ciepłem. Klatka piersiowa spokojnie unosi się w rytm oddechu, jakby synchronizując się z rytmem muzyki.

Twój łapczywy słuch daje do zrozumienia mózgowi, że przyzwyczaiłeś się do tej głośności dźwięku i pragniesz więcej. Głośniej. Wyciągasz więc dłoń i po omacku znajdujesz w pościeli charakterystyczny kształt odtwarzacza. Czujesz lekki podmuch chłodnego, nieprzyjemnego wiatru. Pewnie znów zostawiłeś okno otwarte, nie otwierasz więc oczu, często przecież Ci się to zdarza. Wciskasz kilkakrotnie guzik odpowiadający za głośność dźwięku. Tak, jest idealnie. Słyszysz wszystko wyraźniej.

Szkoda, że nie widziałeś jak to Ci się przygląda. Nie otworzyłeś oczu gdy zimny oddech mający swój początek w zgniłych płucach owiewa Twoją twarz niosąc ze sobą nieprzyjemny, stęchły smród. Nie uchyliłeś powiek zaalarmowany, bo nie usłyszałeś, jak to wychodzi spod Twojego łóżka. Przecież miałeś w uszach słuchawki.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Moze Nie poczol bo mial katar?
Odpowiedz
Mało straszne i na mój gust mało logiczne :/
Odpowiedz
-.- tag bardzo smród to bym raczej poczuła
Odpowiedz
Łoo fajowe ! :]
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje