Historia

Zagadkowe historie VI

zbig 20 9 lat temu 29 124 odsłon Czas czytania: ~4 minuty

Kilka krótkich opowiadań, każde z nich zawiera w sobie jakąś tajemnicę. Zgadniesz jaką? Odpowiedzi na końcu, dajcie znać w komentarzach jak Wam poszło! :-)

Poprzednie zagadki:

1. http://straszne-historie.pl/story/5555

2. http://straszne-historie.pl/story/5886

3. http://straszne-historie.pl/story/6201

4. http://straszne-historie.pl/story/6215

5. http://straszne-historie.pl/story/6261

1. Byłam w podróży służbowej z współpracownikiem. Zatrzymaliśmy się w jakimś hotelu, gdzie rozmawialiśmy ze sobą przez jakiś czas. Mój współpracownik próbował mnie przestraszyć, mówiąc że hotel jest nawiedzony i coś przyjdzie po mnie w nocy. No cóż, trochę mnie nastraszył, więc gdy tylko znalazłam się w łóżku, jak najszczelniej okryłam się kołdrą.

Tak jak się spodziewałam, usłyszałam jak ktoś puka do drzwi w środku nocy. ''To pewnie pracownik hotelu'' pomyślałam i zawołałam go, nie wstając z łóżka, by się upewnić. Nikt mi nie odpowiedział. Bałam się chociażby spojrzeć w stronę drzwi, a pukanie nie ustało aż do rana.

Gdy tylko słońce wstało, ubrałam się w pośpiechu i wybiegłam z pokoju. Wymeldowałam się jak najszybciej, aby nie pozostawać tam ani chwili dłużej.

Po powrocie z podróży, gdy wróciłam do domu, opowiedziałam mojemu współpracownikowi o pukaniu. Odpowiedział, że przypuszczał iż coś takiego mogło mi się przydarzyć, gdyż kiedyś w tym hotelu wybuchł pożar. Większość ludzi nie ucierpiała, jednak kilka osób utknęło w swoich pokojach, gdzie spłonęli żywcem, lub udusili się. To ich duchy nie dawały mi wtedy spać.

Cholera. Gdy mi o tym opowiedział, cieszę się, że nie otworzyłam wtedy drzwi. Kto wie, co mogłabym wtedy zobaczyć?

2. Słyszałeś kiedyś o filmach snuff? Ja widziałem jeden z nich na własne oczy. Koleś, którego poznałem w barze, pokazał mi właśnie taki film.

Zaprosił mnie do jakiejś odludnej chatki. Chyba nie chciał, żeby ktokolwiek oprócz mnie dowiedział się o tym filmie. Dotarłem na miejsce jako pierwszy, on spóźnił się 30 minut. ''Wybacz mi moje spóźnienie'' - powiedział - ''ale moja najmłodsza córka zachorowała''. Uśmiechnął się, po czym włożył kasetę do odtwarzacza.

To było okropne. Nigdy wcześniej nie widziałem czegoś równie potwornego. Musiałem odwrócić wzrok, żeby się nie porzygać.

Mała dziewczynka... Wyglądała na Japonkę. Musiała mieć około 10 lat. Była właśnie bestialsko mordowana przed kamerą. Nie mogłem na to patrzeć. Pomyślałem o mojej córce i zachciało mi się płakać.

''A ty masz dzieci?'' - krzyknąłem do niego.

''Mam dwóch synów'' odpowiedział.

3. Jest jedno nawiedzone miejsce o którym dowiedziałem się wraz z moim przyjacielem. Postanowiliśmy udać się tam i sprawdzić na własne oczy, czy rzeczywiście jest nawiedzony. Kiedy dotarliśmy na miejsce, wiedzieliśmy już, że to musi być ten słynny budynek. Na ziemi było pełno śladów stóp prowadzących do środka. Nie zauważyliśmy niczego niezwykłego, dopóki nie weszliśmy do budynku.

4. ''Hej, pośpiesz się!'' mężczyzna krzyknął do żony. ''Kobiety... Wszystko zajmuje im tak dużo czasu".

''Już prawie jestem gotowa! Mamy mnóstwo czasu, nie rób takiej paniki Shou-chan!''

Shou zawsze był niecierpliwy i nic nie mógł na to poradzić.

Rok dobiegał końca... Shou wyciągnął papierosa z kieszeni swojego garnituru i zapalił.

''Sądzisz, że nasi rodzice będą zdenerwowani, przez naszą nagłą zmianę planów?''

''O czym ty mówisz?'' odpowiedział ''Ucieszą się, że zobaczą swojego ukochanego wnuka''. Spojrzał na syna, który leżał na boku.

''Wybacz, że musiałeś czekać. Jestem gotowa'' uśmiechnęła się. ''Podejdź na chwilę'' Wskazała na jego szyję.

''Och, wybacz, zapomniałem.''

''Nie możesz być taki roztargniony. Spójrz na mnie... Kocham cię'' szepnęła, dokańczając węzeł. ''Zawsze będę cię kochać''.

''Hej, czuję się trochę niezręcznie''.

''Jesteśmy małżeństwem. To w porządku, by zachowywać się tak, jak kiedyś'' Kobieta patrzyła na jego twarz, uśmiechając się nieśmiało.

''Ja też cię kocham'' odpowiedział.

Ta chwila ciągnęła się w nieskończoność, lecz czuli się tacy szczęśliwi.

Mężczyzna chwycił mocno swoją żonę za rękę.

''Ruszajmy'' powiedział, po czym kopnął w krzesło, na którym stali.

5. Kiedy jesteś słynnym piosenkarzem, tak jak ja, to normalne, że dostajesz prezenty od swoich fanów. Dzisiaj również dostałem stos pudełek i kopert.

Kiedy przeglądałem listy od fanów, zauważyłem jedną, małą kopertę. Wyczułem palcami, że coś dziwnego znajduje się w środku. Zaciekawiony otworzyłem ją.

Paznokcie... Ludzkie paznokcie!

Zrobiło mi się niedobrze i jak najszybciej wyrzuciłem kopertę. Ohyda.

-

Koncert był wspaniały. Moje spotkanie z fanami, również było bardzo udane. Tak wiele osób przyszło tu tylko po to, by uścisnąć mi rękę.

Gdy spotkanie z fanami zakończyło się, poszedłem do łazienki umyć ręce, gdy zauważyłem to.

Moje ręce są całe we krwi.

6. Była godzina 23:50 a ja jechałem metrem, gdy na jakiejś stacji do mojego wagonu wszedł dziwny mężczyzna. Gdy tylko drzwi zamknęły się za nim, jego wyraz twarzy zmienił się. Zaczął przyglądać się uważnie wszystkim pasażerom.

''Przepraszam, czy masz 28 lat?'' zapytał mnie.

''Tak, ale skąd to wiesz?'' odpowiedziałem zaskoczony, lecz on zignorował mnie i podszedł do następnej osoby.

''Masz 45 lat?'' zapytał.

''Tak, ale...''

''Masz 62 lata?''

''Skąd wiesz ile mam lat?''

Mężczyzna zgadywał wiek wszystkich pasażerów w wagonie. Wyglądało na to, że potrafi dokładnie określić wiek drugiej osoby, patrząc tylko na jej twarz.

Do następnej stacji było 15 minut jazdy. Wszyscy pasażerowie gapili się na tego mężczyznę.

''Masz 50 lat, prawda?'' zapytał jakiejś kobiety.

''Prawda'' uśmiechnęła się ''ale za 5 minut będę miała 51 lat''

Mężczyzna zbladł na moment.

''To niesamowite. Odgadłeś wiek każdego z nas.'' powiedziałem do niego.

On obrócił się do mnie i odparł '' Tak naprawdę nie potrafię rozpoznać obecnego wieku ludzi, a jedynie długość ich życia''.

Odpowiedzi.

1. Duchy znajdowały się w pokoju kobiety i pukały by się wydostać.

2. Mężczyzna nagrał, jak zabija swoją córkę.

3.Na ziemi są tylko ślady prowadzące do budynku, nie ma śladów prowadzących na zewnątrz.

4. Małżeństwo popełnia samobójstwo.

5. Fan z obciętymi paznokciami podał rękę piosenkarzowi.

6. Pasażerowie w ciągu kilku minut umrą w metrze.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Przy ostatnim mi ciarki przeszly... Creepy
Odpowiedz
O co chodzi w szóstym?
Odpowiedz
Ja nadal nie bardzo rozumiem 6...
Odpowiedz
Pociąg zaraz się wy*%^$&#oli xD
Odpowiedz
Zgadłam wszystkie :D Dość przewidywalne :)
Odpowiedz
Zgadłam wszystkie. Czwóreczka była strasznie oczywista.
Odpowiedz
Zgadłam wszystkie.
Odpowiedz
Więcej takich zagadek. Są bardzo wciągające i dobrze się je czyta.
Odpowiedz
2,4,5,6 zgadłem. Świetne
Odpowiedz
Nie odgadłam tylko pierwszego ... :(
Odpowiedz
Yey, pierwszy raz odgadłam wszystko. W sumie, to ta część wydaje mi się być łatwa C;.
Odpowiedz
Jesus... Odpowiedź do jedynki - the most creepy. Nie zgadłam tego, jak i 3, 4 i 5, a pozostałe zgadłam od razu po przeczytaniu.
Odpowiedz
Super^^
Odpowiedz
No hej Martynko
Odpowiedz
zgadłem 2,3,4,5
Odpowiedz
Odgadłam wszystkie :D ale fajne
Odpowiedz
Fantastyczne jak te poprzednie tym razem zgadłem 2,4 i 6 a 1, 3 i 5 nie ;_;, nie wiem jak mogłem nie zgadnąć 5 przecież to takie banalne XD
Odpowiedz
Zawaliste*
Odpowiedz
Zwaliste
Odpowiedz
Zarąbiste jak zwykle :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje