Zdjęcie

Wieczna budowa - Dom Winchesterów

ledydarknes 3 11 lat temu 3 461 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Wieczna budowa -  Dom Winchesterów

Dom ten to nieukończona rezydencja Sary Winchester, wdowy po Williamie Winchesterze, dziedzicu fortuny Olivera Winchestera. To miejsce jest jedną z najciekawszych atrakcji San José. Słynie z niezwykłych elementów architektonicznych, jednak nie to przyciąga corocznie miliony turystów. Powszechnie uważa się, że dom ten jest nawiedzony.Po śmierci całej swojej rodziny w niewyjaśniony do dzisiaj sposób pani Winchester szukała pocieszenia u zaprzyjaźnionego medium. Według legendy, przekonał ją, że utrata bliskich jest zemstą duchów ludzi zabitych z karabinu Winchester: „Tysiące przez was zginęło, a ich duchy żądają kary.” Medium nakazało opuścić dom w New Haven stanu Connecticut, wyjechać na zachód i zbudować dom dla siebie i dla duchów zabitych z tej straszliwej broni. „Nigdy nie kończ jego budowy, to nie umrzesz. Zaprzestaniesz - zginiesz.”Niemal cały majątek wdowy Winchester inwestowany był w dom. Budowany był nieustannie przez 38 lat, 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Wszystkimi pracami kierowała bezpośrednio pani Winchester, aż do swej śmierci 5 września 1922 roku. Całkowity koszt inwestycji wyceniono na ok. 5.500.000 dolarów.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Winchester... Kto ogląda Nie z Tego Świata, ten zrozumie.
Odpowiedz
WOW ._.
Odpowiedz
lol
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje