Historia

Dziwna figurka

Użytkownik usunięty 4 11 lat temu 1 054 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Natalia jak codziennie od dwóch lat wracała ze szkoły dobrze jej już znaną trasą. Dwa lata temu jej tata dostał awans i cała jej rodzina musiała się przenieść do innego miasta. Mówiła, że jej świat się zawalił, ale nie wiedziała co ją czeka w nowym domu. Przechodziła obok nie wielkiego sklepiku, zdziwiła się bo nigdy wcześniej go nie widziała. Postanowiła na chwilkę zajrzeć i się rozglądnąć. Był to sklep z różnymi figurkami. Nie były to zwykłe figurki, tylko takie co mogły i umiały przyciągać uwagę. Nagle dostrzegła śliczną figurkę małego chłopca, postanowiła ją kupic. Podeszła do sprzedawcy, który miał niezbyt przyjemny wyraz twarzy. Po długiej dyskusji wkońcu zgodził się jej sprzedać upatrzoną rzecz. Zaniosła ją do pokoju, dokładnie oglądneła i spostrzegła napis, przeczytała go nagłos, ale nic nie zrozumiała. Położyła figurkę na stoliczku obok jej łóżka. Gdy szła spać coś ją tkneło, że chłopiec był w innej pozycji niż teraz jest. Obudziły ją w nocy dziwne odgłosy, zapaliła lampkę i spostrzegła, że nie ma figurki. Wtem coś się zatłukło w szafie. Przestraszona wstała i powoli podeszła do miejsca skąd dochodziły odgłosy. Usłyszała cichutki głosik który mówił: „nareszcie jestem wolny, po tylu latach – dziękuje Ci za to że wypowiedziałaś zaklęcie , teraz ty zajmiesz moje miejsce”. Obudziła się i myślała, że to tylko był straszny sen. Nie mogła się ruszyć. Spostrzegła, że nie jest już w swoim pokoju tylko w sklepie, w którym kupiła tą dziwna figurke. Teraz sama nią jest, i musi szukać naiwnej istotki. By móc wrócić do świata żywych.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

3/10 ;/
Odpowiedz
nuuuuuuuuuuuuuudneeeeeeeee
Odpowiedz
eh kolejna , malo straszna i monotonna.
Odpowiedz
słabe
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje