Film

Groupie

białadama 1 10 lat temu 4 457 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Marilyn Manson (Brian Warner) jest kontrowersyjną gwiazdą rocka, która sprzedała ponad 50 milionów albumów na calym świecie. Zyskał rozgłos w latach dziewięćdziesiątych, kiedy to media rozpisywały się na temat jego ekscentrycznych i szokujących zachowaniach na scenie i poza nią. Przez lata Manson był celem wielu słownych ataków medialnych, ukazując jego muzykę jako szkodliwą dla dzieci. Sam artysta stworzył jedne z najbardziej niepokojących filmików i umieścil je w internecie. W 2011 razem z aktorem Shia LaBeouf stworzyli film Born Villain, która zawiera szokujące i pełne przemocy sceny.

Jednak jego najbardziej kontrowersyjnym filmem jest bez wątpienia Groupie. Wg legendy dotyczącej taśmy został nagrany przez zespół w czasie trasy koncertowej Superstar Antichrist (1996-1998) i ukazuje fankę torturowaną przez Mansona i Twiggyego (Jeordie White). Zgodnie z przesłankami, film został nakręcony podręczną kamerą i pokazywał Marilyna rozkazującego dziewczynie odgrywać różne sceny. Nagranie rozpoczyna się powiadomieniem gości, że dziewczyna będzie filmowana. Kiedy przyjeżdża, impreza zaczyna przybierać dziwny obrót.

Po chwili, groupie zostaje poinstruowana do wykonania serii scen, w tym wypicia szklanki moczu razem z Stephenem Bierem (keyboard). Potem następuje zaciemnienie, Manson związuje dziewczynę i kpi sobie z niej. W ciągu trwania filmu zaproszeni goście zaczynają mieć wątpliwości i sami do końca nie wiedzą, czy wszystko zostało specjalnie przygotowane czy nie. Wideo zawiera tortury, broń i rozlew krwi.

Są tylko trzy osoby, które mają dostęp do Groupie: Marilyn Manson, Tony Ciulla i Andy Dick. Jednakże pewne jej części znajdują się pod koniec serii nagrań pod tytułem Dead to the World, gdzie chaotycznie i niewyraźnie widać związaną dziewczynę. W tej scenie słychać jedną z kpin wypowiedzianą Marilyna do Groupie, rozkazując, żeby ją powtórzyła: "Jezus mnie kocha, ponieważ tak mówi Biblia". Ujęcie to może pochodzić z filmu "Groupie".

Źródło: paranormalne.pl

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ja pierdole, one nie były torturowane. Przeczytajcie "Trudna drogę z piekła" i się dowiecie, co tak naprawdę z nimi robili.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje