Historia

MiMi

musk123 2 10 lat temu 923 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Słyszałeś o MiMi? Nie? Masz szczęście. Niedawno istniała stronka z info o tak zwanej MiMi.

Jej nazwa jest nieistotna. Nie szukaj jej. Została ona usunięta. Tylko kilkanaście osób o niej wie. Jestem jedną z nich. Więc jeśli chcesz znać prawdę, czytaj dalej. Jeśli nie, ignoruj to.

MiMi to dziewczynka z internetowego ''programu''. Strona znajduje się w najbardziej zakazanej części internetu. Więc istnieje tylko 5 % szans, że to znajdziesz. Ta dziewczynka jest uważana za potwora w ciele dziecka. Jej program możesz obejrzeć tylko o północy. Jeden filmik trwa około 10 minut. Po wejściu na jej vloga, ujrzysz słodkie, różowe tło. Z pozoru strona małej dziewczynki. Z pozoru. Na środku widnieje guzik z napisem ''oglądaj''. Wciśnij go. Pamiętaj! Guzik działa tylko o północy! Po naciśnięciu, zobaczysz ekran. W ekranie będzie trwał program. Na początku MiMi powie te słowa:-Co MiMi będzie robić?-powie to miło i uroczo. Będzie wyglądała na normalną dziewczynkę w różowej bluzeczce i jasnych włosach. Jej oczka będą niewyobrażalnie czarne. MiMi zniknie z ekranu i ustawi kamerę naprzeciw...bobasa? Dziecko będzie leżało na metalowym stoliku. Przeraźliwie płacze. Dziewczynka znów powie-Zrobimy sobie operację.-i weźmie dziecięce nożyczki. Zaczyna się. MiMi poucina każdy palec z jego ręki i nogi. Będzie miała wielki uśmiech na twarzyczce. To samo zrobi z uszami. Zachichocze i zatoczy w brzuchu narzędzie. Zrobi wielki otwór. Gołymi rękami wyciągnie organy, co jakiś czas obliże sobie palec od krwi dziecka. W miękkiej czaszce wytnie dziurę wyciągnie mózg. Zaszyje go w ciele dziecka. Jej bluzeczka będzie od krwi. Znów zachichocze i zje te organu, które wyciągła. Zawiesi w rękach zrobi dziurke dziurkaczem i przywiąże do nich sznurki. Na końcu powyciąga kilka takich dzieci przerobionych na marionetki i zacznie ''zabawę''. Zostaniesz wyrzucony ze strony automatycznie. Zauważono, że nie podano IP komputera, z którego korzysta MiMi. Więc nie da się jej odnaleźć.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Podoba mi się, choć mało straszne ;)
Odpowiedz
No np znam podobny wypadek ale historia niezla
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje