Historia

Firanka

miyumisaki 0 9 lat temu 1 068 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Też miewacie chwile, kiedy wasza wyobraźnia, po przeczytaniu masy creepypast lub obejrzeniu horroru płata wam figle? Słyszycie dźwięki, widzicie cienie, zwisające ubrania z krzesła przypominają postać?

Mi ostatnio przytrafiło się coś podobnego.

Obejrzałem już horror i leżałem w łóżku. Musicie wiedzieć, że śpię nogami do okna. Tego dnia, moja matka pozdejmowała firanki. Jest już ciepło i z reguły śpię przy otwartym oknie.

Leżąc tak, w ciszy i ciemności, rozejrzałem się ciut zestresowany po pokoju. "Nie jesteś już dzieckiem" - Mówiłem sobie.

Spojrzałem w stronę okna. Było całkiem otworzone i zwisała z niego firanka. Zaczepiała o moje łóżko i rzeczywiście, wyglądało to niepokojąco. Przecież okno było uchylone, a firanki pozdejmowane. Przyjrzałem się jeszcze temu. Pewnie gdybym miał 5 lat mniej płakałbym ze strachu. Firanka przypominała coś innego.. Coś..

"Pewnie Trynkiewicz. Albo Jehowi" - zaśmiałem się w duchu i obróciłem na bok.

Przecież moja matka mogła ją zawiesić. Pocieszając się tak, zasnąłem.

Gdy obudziłem się rano, okno nadal było otwarte. Brakowało jednak czegoś. Firanki?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje